Κλέων Γρηγοριάδης: Από τότε που μίλησα για το «όχι» στο δημοψήφισμα δεν έχω ξαναπαίξει στην τηλεόραση

Μία από τις λίγες συνεντεύξεις στην τηλεόραση έδωσε στην κάμερα του «Πρωινού» του ΑΝΤ1 ο Κλέων Γρηγοριάδης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, απάντησε και στο γιατί τα τελευταία χρόνια δεν τον έχει εμφανιστεί σε κάποια τηλεοπτική σειρά.
«Θα μπορούσε κανείς να πει ότι από τότε που μίλησα για το δημοψήφισμα δεν έχω ξαναπαίξει στην τηλεόραση, ενώ εκείνη τη στιγμή ήμουν πρωταγωνιστής σε ένα από τα πιο επιτυχημένα σίριαλ του Mega. Για να είμαστε, όμως, ειλικρινείς, νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει και με την ηλικία. Οι καταναλωτές είναι αρκετά μικρότεροι από μένα, οπότε εγώ δεν είμαι το
πιο κατάλληλο πρόσωπο για να πουλήσω. Νομοτελειακά οι ηθοποιοί μετά τα 40 παύουν σιγά σιγά να έχουν πρώτους ρόλους στην τηλεόραση και αυτό είναι πολύ λογικό. Νομίζω η ηλικία μου έχει παίξει καθοριστικό ρόλο», δήλωσε.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο ηθοποιός ήταν το 2015 μεταξύ των 200 ανθρώπων του πολιτισμού που τάσσονταν υπέρ του «όχι» στο δημοψήφισμα.

Δείτε το βίντεο:
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου